2,750 נבחנו בבחינות הרבנות הראשית לרבנות ודיינות

בנצי לייזרוביץ No Comments on 2,750 נבחנו בבחינות הרבנות הראשית לרבנות ודיינות

למרות החשש לביטולם: מבחני הרבנות מועד ניסן התקיימו כסדרם ובהצלחה. במועד ניסן של מבחני הרבנות הראשית נבחנו כ-2,750 נבחנים בנושאי הרבנות והדיינות השונים

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

היום (שני) ביקר מנכ״ל הרבנות הראשית יהודה כהן במתחם הבחינות של הרבנות הראשית לעקוב מקרוב אחר התנהלות הבחינות, במהלך הביקור, שוחח עם הנבחנים ושמע את התרשמותם מניהול מערך הבחינות והשיפורים הרבים שהוכנסו לטובת ציבור הנבחנים וכן עם צוותי הבוחנים ומחלקת הבחינות. הבחינות עצמן התפרסו על פני מספר ימים ב'בית הארחה בית וגן׳, במהלך השבוע האחרון נבחנו כ-2,750 נבחנים בנושאי הרבנות והדיינות השונים, זאת למרות תקופת רישום קצרה מהרגיל.

בדבריו לנבחנים, איחל מנכ"ל הרבנות יהודה כהן הצלחה לנבחנים הרבים ואמר, למרות כל המחלוקות המתרחשות בחוץ, אתם עוסקים בדבר החשוב ביותר שהוא לימוד התורה, אתם דור העתיד של עולם הרבנות והדיינות, הגידול המשמעותי במספר נבחני הרבנות המיקום המרכזי שתופסים מבחני הרבנות בקרב הכוללים ובישיבות מכלל העדות והמגזרים, מוכיחים שוב את האמון הגדול והרחב של הציבור בתעודת ההסמכה של הרבנות הראשית לישראל.

מנכ"ל הרבנות הראשית יהודה כהן הוסיף, כי מבחני הרבנות מועד ניסן התקיימו כסדרן, למרות החשש הרב לאי קיום מועד ניסן בזמן, עקב קשיים בירוקרטיים ותקציביים, זאת מתוך חשיבות רבה לקיום הבחינות ושמירה על הרצף ובהנחיית הרב הראשי לישראל הראש״ל הגר״י יוסף פעלנו לקיים את הבחינות כסדרן, לטובת תלמידי הישיבות ואברכי הכוללים. אני רוצה להודות לשר לשירותי דת הרב ח״כ מיכאל מלכיאלי ולמנכ״ל המשרד הרב יהודה אבידן על התגייסותם ופעילותם לטובת קיום הבחינות כסדרן.



0 תגובות